Shop Forum More Submit  Join Login
parasolnicze ID. by istblack parasolnicze ID. by istblack
usługi parasolnicze.
istblack.
Add a Comment:
 
:iconagapy:
Agapy Featured By Owner Mar 24, 2008
o lol. XD
Reply
:icontakijeden:
TakiJeden Featured By Owner Jan 25, 2007
ojaaaa, dopiero teraz to zauwazylem ^^'
ale ten, dodane sa wszystkie napisy, czy tylko istblack? :)
bo wyglada genialnie, nigdy bym nie powiedzial, ze to przerobka, a jestem na to troche wyczulony :D
Reply
:iconistblack:
istblack Featured By Owner Jan 25, 2007
mhm, mhm, dodałam tylko istblack.
(no i musiałam przedłużyć jakby to tło, żeby 'istblack' się zmieściło!)
Reply
:icontakijeden:
TakiJeden Featured By Owner Jan 25, 2007
naprawde swietne, wyglada jak prawdziwe : O
nawet te kreski i kolor pod swiatlo, no pelen respect! :D
hmmm, a z tego przedluzania to chyba to fajne dlugie p wyszlo? ;D
Reply
:iconistblack:
istblack Featured By Owner Jan 25, 2007
dziękuję. :bow:
przy tym zdjęciu się postarałam i też mi się to podoba.
no, dokładnie. normalne p było krótkie-zwykłe.
Reply
:iconcarrot-girl:
carrot-girl Featured By Owner Jan 3, 2007
dobre retro :XD:
Reply
:iconistblack:
istblack Featured By Owner Jan 3, 2007
no ba! retro 4 ever XD
Reply
:iconcarrot-girl:
carrot-girl Featured By Owner Jan 3, 2007
:XD:
Reply
:iconmikado91:
mikado91 Featured By Owner Nov 19, 2006   Photographer
świetne D
tło i gazety
wszytsko pasuje :3
awesome xD
Reply
:iconistblack:
istblack Featured By Owner Nov 19, 2006
to nie gazety.
to mój segregator
Reply
:iconmikado91:
mikado91 Featured By Owner Nov 19, 2006   Photographer
aha:D
fajny ;p
Reply
:iconrilwena:
rilwena Featured By Owner Nov 16, 2006  Hobbyist General Artist
oldskul.
ładnie zrobione ;)


aaach, jak pudło z moim nickiem old ajdi
Reply
:iconistblack:
istblack Featured By Owner Nov 16, 2006
nono :)
oldskul is master :D
Reply
:iconretrobubblegum:
retrobubblegum Featured By Owner Nov 12, 2006
faaaav.
Reply
:iconistblack:
istblack Featured By Owner Nov 12, 2006
dzięky!
Reply
:icongsx:
gsx Featured By Owner Nov 10, 2006
o.!
to ładne.bardzo. jest <3
Reply
:iconkajencja:
Kajencja Featured By Owner Nov 5, 2006
ale że...że jak? bo ja nie wiem. że cały napis sama? łącznie z "usługi" i "naprawa" i wsio?
Reply
:iconistblack:
istblack Featured By Owner Nov 5, 2006
nie. nie.
sama tylko istblack.
usługinaprawaparasolnicze było już.
Reply
:iconkajencja:
Kajencja Featured By Owner Nov 5, 2006
oja. a skąd wzięłaś identyczną czcionkę? świetne świetne świetne :heart:
Reply
:iconistblack:
istblack Featured By Owner Nov 5, 2006
a nie wiem. nie pamiętam.
z jakiejś strony.
dzienky
Reply
:iconkajencja:
Kajencja Featured By Owner Nov 6, 2006
nie no pod wrażeniem jestem. i że identyczne...szok szok szok.
:clap:
Reply
:iconistblack:
istblack Featured By Owner Nov 6, 2006
:bow: starałam się.
Reply
:icondragonflajka:
dragonflajka Featured By Owner Nov 5, 2006
haha ;)
Reply
:iconmarkiza:
markiza Featured By Owner Nov 5, 2006
jedno z lepszych id, jakie widziałam
obróbka bardzo się podoba.
Reply
:iconistblack:
istblack Featured By Owner Nov 5, 2006
cieszy mnie to. dziękuję
Reply
:iconzkalafiorakoktajl:
zkalafiorakoktajl Featured By Owner Nov 4, 2006   Photographer
nie aż tak lansiarskie jak pozostałe :]
Reply
:iconistblack:
istblack Featured By Owner Nov 5, 2006
mehehehe. :mwahaha:
Reply
:iconpink-straw:
pink-straw Featured By Owner Nov 4, 2006
genialna przeróbka? bo to przeróbka prawda? :aww:
Reply
:iconistblack:
istblack Featured By Owner Nov 4, 2006
tak, przeróbka. :giggle:
Reply
:iconsuperique:
supErique Featured By Owner Nov 4, 2006
piekna firanka :)
Reply
:iconistblack:
istblack Featured By Owner Nov 4, 2006
mhm, prl'owska.
Reply
:icondawoz:
dawoz Featured By Owner Nov 3, 2006
pozdrawiam ;)
Reply
:iconczes:
czes Featured By Owner Nov 3, 2006
ale fajniefajnie :P
Reply
:iconistblack:
istblack Featured By Owner Nov 4, 2006
dankebejbe!
Reply
:iconagathy:
agathy Featured By Owner Nov 3, 2006
hah :')

dobre :d
Reply
:iconistblack:
istblack Featured By Owner Nov 4, 2006
:bow:
Reply
:iconmatys:
Matys Featured By Owner Nov 3, 2006
fajny pomysł ; p
Reply
:iconistblack:
istblack Featured By Owner Nov 4, 2006
dzięki.
Reply
:icondont-hate-me:
dont-hate-me Featured By Owner Nov 3, 2006   Photographer
ach to stad, Twoj nick :)
Reply
:iconistblack:
istblack Featured By Owner Nov 3, 2006
:giggle: nie-e. nie stąd! nie prawda.
sama zrobiłam.
Reply
:icondont-hate-me:
dont-hate-me Featured By Owner Nov 3, 2006   Photographer
a no chyba ze ;p
Reply
:iconsaint-isabela:
saint-isabela Featured By Owner Nov 3, 2006
mocno retro, świetne
Reply
:iconistblack:
istblack Featured By Owner Nov 3, 2006
taki był zamiar. cieszę się, że ktoś zauważył.
:hug:
Reply
:iconsniezka:
Sniezka Featured By Owner Nov 3, 2006
ojaaa! :giggle:

i ta mina taka... pełen lansik B)
Reply
:iconistblack:
istblack Featured By Owner Nov 3, 2006
starałam się. (; :kiss:
Reply
Add a Comment:
 
×



Details

Submitted on
November 3, 2006
Image Size
308 KB
Resolution
480×616
Link
Thumb

Stats

Views
651
Favourites
10 (who?)
Comments
45
Downloads
0
×